Besøg os, dersom du skal bruge hjælp vedrørende indføring af flekstid

Uanset hvilket type af selskab, du er partner i, kan noget af det mest tidskrævende blive at have orden på de mange ansatte plus deres skiftende timelønninger. At finde en ansat til at holde styr på resten vil i dette tilfælde blive nødvendigt. Det kan ej blot få resten af dine medarbejdere til at tænke, at cheferne ikke stoler på dem, dog dét er i tillæg hertil tidsspild for denne ene medarbejder. Jeg kunne vel heller ikke føle at cheferne havde tiltro til mig, i det tilfælde at der fandtes et menneske, som uafbrudt var nødt til at kontrollere, om jeg egentlig arbejder i tilstrækkeligt med timer & får det korrekte i betaling. At indføre såkaldt flekstid, hvor de ansatte alene bærer ansvaret for at indberette deres fravær hver arbejdsdag, vil derfor betragtes som en enormt praktisk indskydelse. Sådan et arrangement med lønindberetning har primært som resultat, at du ikke behøver at ansætte en medarbejder til at skulle indtaste fravær hele tiden, og sekundært at dine ansatte ved, at du har tiltro til dem.

Her findes selvfølgelig altid nogle folk, som prøver på at eksploitere ordningen med fraværsregistrering og indskrive falske arbejdstimer, men formentlig har din ansættelsesscreening været dygtig nok til at undgå denne type af mennesker. At du får nogen til at gennemgå tallene en gang i mellem, blot for at være sikker, er imidlertid en fremragende sikkerhed. På trods af den usikkerhed bliver der kort sagt både tid & udgifter at spare brugende fraværsregistrering, så ring til os nu og hør mere!

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.